Ny digital r?dgiver til PR-operat?rene

Oslo, 22. august 2013 ? PR-operat?rene fyller p? med mer digitalkompetanse og henter inn r?dgiver og prosjektleder Dan Hansen.
Hansen har de siste ?rene jobbet som webdesigner, prosjektleder og r?dgiver i Leo Burnett Xpress, hvor han har h?ndtert et utall digitale prosjekter for kunder som Apotek1, Jernia, Samsung og BMW. Han har tidligere ogs? v?rt AD i JCDecaux.
? Dan er en skikkelig multikunstner og har jobbet med alt fra digitale strategier til innhold i sosiale medier. Han har en utpreget PR-operat?rene-profil med sin evne til b?de ? tenke og ? gjennomf?re, sier administrerende direkt?r Patrick Tepfers i PR-operat?renes eierselskap Mereris.
Tepfers understreker at s? ? si alle oppdrag selskapet n? jobber med har en digital dimensjon og krever en helt annen spisskompetanse enn tidligere.
? Spesielt sosiale medier og virksomhetenes egne kanaler integreres mer og mer i det tradisjonelle PR-arbeidet, og vi f?r stadig oftere jobben med ? h?ndtere alle virkemidlene, sier han.
Hansen vil f? det overordnede fagansvaret for alle st?rre digitalprosjekter i regi av PR-operat?rene og s?sterbyr?et SPRE, og han har med seg betydelig prosjekterfaring p? norsk, nordisk og europeisk niv?. I sin nye jobb vil han jobbe med kunder som Microsoft, Samsung, TINE og Scandic.
? For meg er det spennende ? komme inn i et mer virkemiddeluavhengig milj?, og ikke minst f? jobbe mer med samspillet mellom fortjent oppmerksomhet og det som skjer i egne kanaler. Det er sannsynligvis p? dette omr?det vi vil se noen av de mest spennende kommunikasjonsl?sningene i ?rene som kommer, sier Hansen.

0000

Authors

Related posts

Top