Historisk sponsorslipp fra YT

?Hverdagens atleter? har fra i dag muligheten til ? signere samarbeidsavtaler med YT. Med det ?nsker en av Norges st?rste leverand?rer av treningsmat og ­drikke ? hjelpe helt vanlige folk til ? trene i en hektisk hverdag.
P? en pressekonferanse p? YTs egne facebooksider forklarte merkevaresjef, Karl Georg Raastad, bakgrunnen:
? V?r jobb er ? hjelpe nordmenn med ? bli enda litt bedre. B?de de som trener for ? holde seg i form, trener som forberedelse til konkurranse eller rett og slett bare trener fordi det er g?y. N? tar vi hjelpen et steg videre ved ? g? inn som sponsor for ?Hverdagens atleter?.
Over 100 sponsorkontrakter
Over hundre nye sponsorkontrakter skal inng?s i perioden frem mot jul. Avtalene har forskjellig varighet og innhold, med en fellesnevner om at de er ment for ? hjelpe vanlige folk med ? f? mer ut av treningen sin. P? yt.no kan alle g? inn og bla seg gjennom sponsorpakkene og finne den eller de som passer for seg. Raastad forklarer:
? Som med alle sponsoravtaler, stiller YT klare krav til sponsorobjektene sine. Hver sponsorpakke har vilk?r som m? oppfylles, som for eksempel en forpliktelse om ? trene regelmessig, eller stille i relativt god form til start i Oslo Maraton. Et sponsorat m? bli tatt p? alvor.
Katrine Nicolaysen, en helt vanlig hverdagsatlet, klarte ikke ? skjule entusiasmen for den nye muligheten og uttalte seg p? vegne av alle som trener et par ganger i uken.
? Jeg er s? glad for denne sjansen. Vi gleder oss til ? samarbeide med en s? fremtidsrettet akt?r. For oss som pr?ver ? f? trent litt i hverdagen har denne avtalen sv?rt stor verdi, b?de utstyrsmessig og motivasjonsmessig, sier Katrine Nicolaysen.
St?ttespiller for aktive nordmenn
Sponsorsjef i TINE, Ann­Kristin Syversen, snakket om YTs ?nske om ? forsterke merkevaren sin innen norsk idrett og i Norge ved hjelp av ?Hverdagens atleter?.
? TINE ?nsker ? v?re en aktiv og synlig st?ttespiller for nordmenn som ?nsker ? n? sine treningsm?l. Avtalene som n? signeres varer alt fra to uker til ett ?r, og vi gleder oss til ? g? inn i dette historiske samarbeidet.
For ytterligere informasjon og kommentarer kontakt merkevaresjef for YT, Karl Georg Raastad, p? e-post [email protected] eller les mer p? http://www.yt.no
Om YT:
En serie treningsmat og -drikke utviklet til bruk f?r, under og etter trening. Produktene er satt sammen for ? gi deg riktig p?fyll slik at du enkelt kan f? maks ut av din trenings?kt. YT er utviklet i samarbeid med Toppidrettsenteret.
TINE er en ledende, norsk merkevareleverand?r som daglig leverer produkter over hele Norge. 13 000 b?nder p? 10 000 g?rdsbruk er fundamentet for TINEs forretningsdrift. Hver dag lager vi produkter med lidenskap og kj?rlighet til tradisjoner bygget gjennom mange ?r p? en rekke meierier i landet v?rt.2000

Authors

Related posts

Top